Me mennään bussilla!

Me mennään bussilla!

lauantai 20. kesäkuuta 2015

Eräänä päivänä kahdeksan vuotta sitten...

Minä en voi kehuskella tehneeni niin helvetisti töitä elämäni aikana, mutta olen minä muutaman kovan työpäivän tehnyt. Eräs ystäväni toivotti minulle tänään hyvää synnytyspäivää, ja se olikin niistä yllä mainitsemistani rankoista työpäivistä ensimmäinen.
Kahdeksan vuotta sitten olin onneton synnyttäjä, mutta onneksi lapseni oli hyvä syntymään! Tänään juhlistamme sitä, että hän löysi tiensä tähän maailmaan, ja on tänä päivänä vielä taitavampi ja tietävämpi, entistä määrätietoisempi luottoisosisko ja tytär.
Sen kunniaksi söimme (pannu)kakkua ja hyytelöä, kävimme retkellä ja katsoimme äidille hyvänä muistutuksena Sound of Music. Joskus kannattaa kuunnella ääniä. Musiikin, lasten, luonnon, elämän. Joskus se riittää palkaksi kovasta työpäivästä.


Meistä kuuluu ääntä - ja paljon.
Päivä oli pitkä, ja tie pölyinen
Tälle majalle kuitenkin ehdittiin merilehmiä ja kilpikonnia tiirailemaan
Ja juhlimaan tämän 8-vuotiaan viisautta, kauneutta ja hyvyyttä
Ravitsemaan perheen pienintä, missä vaan, milloin vaan. Tissi tanassa. (Pahoitteluni huonosta huumorista, se ei uppoa moneenkaan, eikä ainakaan ausseihin.)
Lahjaksi 8-vuotias löysi vesipuhvelin jälkiä...
...sai nähdä villihevosia...
...matkustaa autonlavalla...
...ja ihailla vesililjojen loistoa.
Söimme me kakkuakin, jonka kuvat (onneksi) epäonnistuivat.


Iltapalaksi vielä Sound of Music - makoisat oli syntymäpäivät!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti